Převedení je s námi hračka!

Internet je úžasná věc. Vaše připojení představuje můstek mezi vámi a nekonečným světem informací, zábavy a možností. Bez internetu se dnes neobejdeme doma, ve škole ani v práci. Jsme proto velmi hrdí, že můžeme našim zákazníkům poskytovat kvalitní připojení za dobré ceny a celý proces zřízení od objednávky až po aktivaci většinou nepřesáhne 7 dní. Jenže situace se může často pro zákazníka radikálně změnit a je potřeba přípojku převést na někoho jiného, popř. jinam. I v tomto případě se však snažíme vyjít maximálně vstříc a vše je absolutně jednoduché. Pojďme se tedy společně podívat, jak převody smlouvy fungují. Podíváme se také na pár dalších tipů ohledně placení za naše služby.

Změny klienta a adresy 

Pokud se stěhujete do jiné části města nebo republiky, pak není nejmenší problém přípojku přestěhovat na vaši novou adresu. Ovšem pouze v tom případě, že jsou v dané lokalitě naše služby dostupné. Naštěstí naši síť neustále úspěšně rozšiřujeme a služby od AIM pořídíte na mnoha místech. Jestliže ale přece jenom nejde přípojku převést jinam, musíte ukončit smlouvu z důvodu stěhování. Stačí písemnou výpověď poslat na adresu naší společnosti a my se postaráme o všechno ostatní. Výpověď začne platit den poté, co nám bude doručena a výpovědní doba činí 30 dnů. Existuje ale i další možnost, jak celou situaci vyřešit.  

Pokud nový zájemce ve vašem původním bydlišti má zájem využívat stávajících internetových služeb, můžete se dohodnout a přepsat smlouvu na něj. Celý proces je extrémně jednoduchý a intuitivní. Stačí k němu jeden krátký formulář, který si můžete stáhnout zde
 
Do něj vyplníte informace o stávajícím klientovi a osobě, na kterou se přípojka převádí. Oba pak musíte formulář podepsat. Opět ji písemně odešlete na naši adresu a vše je prakticky hotovo. K přepisu smlouvy dojde k 1. měsíci následujícího měsíce. Jediná potíž může nastat, pokud u původního klienta evidujeme neuhrazené pohledávky, o čemž co nejdříve informujeme.  

Jak na faktury ?

Papírování nemá rád nikdo, ale pořádek v účtech je potřeba. Doporučujeme proto zařídit si zasílání elektronických faktur na váš email. Papíry se pak nikde nehromadí. Ani nehrozí jejich ztráta či poškození. Potřebovat k tomu budete pouze platný elektronický podpis. Pak stačí jenom oznámit našemu zákaznickému centru vaši emailovou adresu. Elektronické faktury šetří lesy, ale také čas, který je potřebný k tomu, aby k vám faktura dorazila.  
 
Nejlepší přehled o všech platbách, fakturách a potenciálních dlužných částkách najdete v sekci MŮJ AIM, kde si snadno ověříte, jestli peníze dorazily včas tam, kam mají. Při jakýchkoliv potížích (například když vidíte zaplacenou fakturu jako stále neuhrazenou několik dní po odeslání peněz) nám napište na adresu fakturace@a1m.cz se základními informacemi o platbě. Myslí se tím především účet, z něhož peníze odešly, číslo účtu, na který peníze mají dorazit, samotná částka, variabilní symbol a datum. Jakékoliv problémy se snažíme vyřešit co nejrychleji.
 
Převod účtu na jinou osobu i adresu je velmi snadný a těžko ho popletete. To samé platí o fakturaci a všech úkonech s ní spojených. Chceme, aby všechny důležité informace pro vás byly okamžitě přístupné. Jestli přece jen narazíte na nejasnosti, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku na čísle 246 089 200, kde se postaráme o vaši spokojenost.

Rychlé připojení
od 280 Kč měsíčně
- zadej adresu a zjisti zda se u Vás doma zrychlila přípojka
- přechod od stávajícího poskytovatele vyřešíme za Vás
Rychlé připojení
od 280 Kč měsíčně
- zadej adresu a zjisti zda se u Vás doma zrychlila přípojka
- přechod od stávajícího poskytovatele vyřešíme za Vás
###message